Συχνές ερωτήσεις
Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων FAQs
Ναι αυτό είναι δυνατόν βάσει τρέχουσας διαθεσιμότητας. Κάθε κράτηση θα έχει το ξεχωριστό αριθμό επιβεβαίωσης
Κατά την παραλαβή του οχήματος σας θα πρέπει να προσκομίσετε το πρωτότυπο ισχύον δίπλωμα οδήγησης. Το δίπλωμα θα πρέπει να έχει εκδοθεί τουλάχιστον 1 χρόνο πριν.
Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο δεκτά γίνονται μόνο τα Ευρωπαικα ή Διεθνή διπλώματα. Για περισσότερες λεπτομέριες σχετικά με τα αποδεκτά διπλώματα ανά χώρα έκδοσης, παρακαλώ ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο (επισυναπτόμενο) Επίσης θα πρέπει να προσκομίσετε μία πιστωτική κάρτα για λόγους εγγύησης ακόμα και αν επιλέξετε να πληρώσετε τελικά με μετρητά. Επίσης απαιτούνται η ταυτότητα ή το διαβατήριο σας
Φυσικά – αυτό μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή πριν την μίσθωση σας ή κατά τη διάρκεια της βάσει διαθεσιμότητας.
Η οποιαδήποτε αλλαγή (μείωση / παράταση) επηρεάζει το ημερήσιο/ συνολικό κόστος της μίσθωσης. Για να παρατείνετε τη μίσθωσης σας επικοινωνήστε με τον σταθμό που είναι προγραμματισμένη η επιστροφή του οχήματος.
Εάν δεν καλύπτεστε από το όριο χιλιομέτρων, μπορείτε είτε να διαλέξετε την επιλογή «Ελεύθερα χιλιόμετρα» με χρέωση 10 € ημερησίως ή τα επιπλέον χιλιόμετρα θα χρεωθούν στο σταθμό κατά την επιστροφή σας σύμφωνα με τον τρέχοντα τιμοκατάλογο
Ναι, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον οδηγό στο μισθωτήριο σας. Αυτό μπορεί να γίνει κατά την έναρξη της μίσθωσης σας όπου και ο πρόσθετος οδηγός θα πρέπει να επιδείξει ισχύον δίπλωμα. Η προσθήκη είναι όμως δυνατή και κατά τη διάρκεια της μίσθωσης. Για να γίνει αυτό ο κύριος οδηγός πρέπει να προσέλθει μαζί με τον πρόσθετο οδηγό σε κάποιον από τους σταθμούς μας. Ο πρόσθετος οδηγός θα πρέπει να επιδείξει ισχύον δίπλωμα και να συμμορφώνεται με τους ηλικιακούς περιορισμούς.
Μόνο οι οδηγοί που αναφέρονται στο μισθωτήριο επιτρέπεται να οδηγούν το μισθωμένο όχημα. Εάν το όχημα χρησιμοποιηθεί από μη εξουσιοδοτημένο οδηγό δεν ισχύει η ασφαλιστική κάλυψη
Ο οδηγός θα πρέπει να είναι 23 και να φέρει ισχύον δίπλωμα για τουλάχιστον 1 έτος καθώς και μία κύρια πιστωτική κάρτα στο όνομα του (VISA, MASTER). Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο δεκτά γίνονται μόνο τα Ευρωπαικα ή Διεθνή διπλώματα.
Για περισσότερες λεπτομέριες σχετικά με τα αποδεκτά διπλώματα ανά χώρα έκδοσης, παρακαλώ ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο (επισυναπτόμενο)
Κατά την παραλαβή του οχήματος ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει για το τύπο καυσίμου. Συνήθως υπάρχει και ένδειξη στη τάπα καυσίμου
Όλες οι χρεώσεις για ενοικιάσεις μονής κατεύθυνσης υπολογίζονται και συμπεριλαμβάνονται στη τιμή που βλέπετε στην ιστοσελίδα μας αφού διαλέξετε το σταθμό παράδοσης και παραλαβής του οχήματος σας.
Το ποσό απαλλαγής είναι το ποσό για το οποίο ο μισθωτής είναι υπεύθυνος σε περίπτωση ζημιάς ή κλοπής του οχήματος (όταν η μεικτή ασφάλεια και η ασφάλεια κλοπής συμπεριλαμβάνονται στη κράτηση σας).
Το ακριβές ποσό απαλλαγής αναφέρεται στους όρους και προϋποθέσεις
Τι πρέπει να κάνω αν υπάρξει κάποια βλάβη ή αν εμπλακώ σε ατύχημα;
Στην περίπτωση ατυχήματος, καλέστε την νούμερο που αναφέρεται στο συμβόλαιο που παραλάβατε κατά την έναρξη της μίσθωσης. Ο εκπρόσωπος θα σας ενημερώσει για τη διαδικασία. Επίσης καλέστε την αστυνομία ώστε να αναφέρετε το ατύχημα και κατά την επιστροφή σας θα συμπληρωθεί σχετική δήλωση ατυχήματος Στην περίπτωση βλάβης επικοινωνήστε με την οδική βοήθεια.
Όλες οι τιμές που αναφέρονται είναι σε €
Ναι. Όταν παραλαμβάνετε το όχημα, ο εκπρόσωπος μας θα σας ζητήσει να αφήσετε εγγύηση για την περίπτωση ατυχήματος ή κλοπής του οχήματος κατά τη διάρκεια της μίσθωσης. Το ποσό της εγγύησης θα δεσμευτεί προσωρινά στην πιστωτική κάρτα του κύριου οδηγού και θα διατηρηθεί η δέσμευση του για τη διάρκεια της μίσθωσης.
Όταν επιστρέψετε το όχημα χωρίς κάποια ζημιά, το ποσό της εγγυήσεως θα απελευθερωθεί/επιστραφεί στην πιστωτική κάρτα. Η επιστροφή ενδέχεται να εμφανιστεί στο λογαριασμό σας μετά από 7 έως και 21 εργάσιμες ημέρες, αναλόγως την τράπεζα
Αν για οποιοδήποτε λόγο η κάρτα του κυρίου οδηγού δεν έχει επαρκές υπόλοιπο για την εγγύηση, ο εκπρόσωπος μας ενδέχεται να μη παραδώσει το όχημα ή να σας προσφέρει επιπλέον ασφαλιστή κάλυψη ώστε να μειώσει / εξαλείψει το ποσό της εγγυήσεως.
Οι περισσότερες κρατήσεις επιβεβαιώνονται αυτόματα, αλλά σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί έως και 24 ώρες για την επιβεβαίωση της κράτησης. Παρακαλώ ακολουθήστε το σύνδεσμο για να επικοινωνήσετε μαζί μας
Εύκολα! Για να εκδοθεί τιμολόγια στα στοιχεία εταιρείας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας και αναφέρετε μας τις ακόλουθες λεπτομέρειες (1) επωνυμία (2) διεύθυνση (3) ΑΦΜ , Δ.Ο.Υ.
Προσπαθήστε να παραλάβετε όσο πιο κοντά στην ώρα που δηλώσατε κατά την κράτηση σας. Εάν καθυστερείτε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στον αριθμό που αναφέρεται στο έντυπο επιβεβαίωσης. Ο σταθμός θα κρατήσει την κράτηση σας εν ισχύ για 12 ώρες κατά τη χειμερινή περίοδο και για 3 ώρες την περίοδο αιχμής.
Εάν έχει συμπεριλάβει τα στοιχεία της πτήση σας στην κράτηση σας , θα μπορούμε να παρακολουθούμε την πτήση και να δεσμεύουμε το όχημα για σας.
Είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε μαζί μας όσο το δυνατόν πιο σύντομα.
Ελέγξτε το όχημα.
Επιθεωρήστε περιμετρικά το όχημα και εσωτερικά για τυχόν υπάρχουσες φθορές. Εάν εντοπίσετε κάτι, ζητήστε από τον συνεργάτη μας να το σημειώσει στο μισθωτήριο σας. Εάν θέλετε, μπορείτε να πάρετε και φωτογραφίες ώστε να είστε σίγουροι για την κατάσταση του οχήματος κατά την παραλαβή του.
Ελέγξτε τον τύπο καυσίμου
Ανοίξτε το καπάκι αν δείτε αν το όχημα απαιτεί αμόλυβδη ή πετρέλαιο. Εάν είναι βενζινοκίνητο μπορεί να αναγράφει ‘95’. Εάν δεν είστε σίγουροι ρωτήστε το συνεργάτη μας σχετικά με το καύσιμο πριν την αναχώρηση σας
Επιθεωρείστε το ταμπλό
Η εταιρεία μας ακολουθεί την πολιτική “Same to same”, που σημαίνει ότι ξεκινάτε την μίσθωση με συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου και πρέπει να επιστρέψετε με την ίδια.
Προγραμματίστε τη διαδρομή σας
Εάν το όχημα σας έχει GPS, κάντε τις ρυθμίσεις για τον προορισμό σας πριν την αναχώρηση σας.
Πάρτε το χρόνο σας
Όταν όλοι οι επιβάτες έχουν πάρει ασφαλώς τις θέσεις τους, πάρτε το χρόνο σας για να προσαρμόσετε τους καθρέπτες, αλλάξετε τη θέση οδήγησης, να δείτε την όπισθεν και να εντοπίσετε τους διάφορους διακόπτες (φλας, αλαρμ κτλ)
Ψάξτε για ένα πρατήριο καυσίμων
Όταν ξεκινάτε, αναζητήστε ένα πρατήριο καυσίμων. Θα γλιτώσετε το άγχος της τελευταίας στιγμής για το γέμισμα του αυτοκινήτου πριν το πάρετε πίσω.
Μόλις παραλάβετε το αυτοκίνητό σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό αν θέλετε να παρατείνετε την κράτησή σας ή δημιουργήστε μια νέα κράτηση online για τις υπόλοιπες ημέρες.
Εάν παραδώσετε το αυτοκίνητο αργότερα από ό,τι έχει συμφωνηθεί στην κράτησή σας, ο σταθμός θα σας χρεώσει τέλος καθυστέρησης.
Κατά την πραγματοποίηση της κράτησης σας επιλέξτε την ακριβή ώρα παράδοσης και παραλαβής του οχήματος σας. Ένα υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για εκτός ωραρίου θα συνυπολογίζεται στην τελική τιμή μας. Εάν τα πλάνα σας μεταβληθούν μετά την αναχώρηση σας από τον σταθμό, επικοινωνήστε με το σταθμό να προγραμματίσετε τις λεπτομέρειες της επιστροφής σας και να ενημερωθείτε για το κόστος που προκύπτει.
Ναι, επιτρέπεται να διαλέξετε διαφορετικό σταθμό παράδοσης και παραλαβής. Στην μηχανή κράτησης έχετε τη δυνατότητα να διαλέξετε «Επιθυμώ επιστροφή σε άλλο σταθμό». Αυτό θα ενεργοποιήσει την επιλογή των διαθέσιμων συνδυασμών.
Ναι. Αν αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα κατά τη μίσθωση σας έχετε 90 ημέρες από την ημέρα επιστροφής για να μας το γνωστοποιήσετε. Για να επικοινωνήσετε μαζί μας στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected] . Μετά την περίοδο των 90 ημερών δε θα μπορούμε να επιληφθούμε οποιουδήποτε περιστατικού.
Η Avance μπορεί να εγγυηθεί μόνο μια συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων και όχι μια συγκεκριμένη μάρκα ή μοντέλο. Διαθέτουμε αυτοκίνητα από πολλούς διαφορετικούς κατασκευαστές στην ίδια κατηγορία, τα οποία θα πρέπει να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά που επιβεβαιώνονται κατά τη στιγμή της κράτησης.